keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Junea lisää

Öö joo


Siis mun oman blogin osote on the-future-of-galaxy.blogspot.fi .
Mut tää on siis viel meijä nukkeblogi et tänne tulee kyl välil jotaii
otin täällä mökillä pari kuvaa Junest ja muist jutuist mut joo nauttikaa


                                                      
ps. Serenityl ja Junel on uudet ripset, mut Serenityy en ottanu mukaa
näitte kuvienkoko vaihtelee (y)
Joo June muuttu koiraks :)
Blogger tykkää pilata mun kuvien laadun
hiukset leijaileee (niiku aina)
XD en ees tiiä kuka teki noin mun vaahtokarkille


mutjoo totin enemmän kuvii kaikist kukist merist yms. nii ne tulee mun toisee blogii


~Muurahainen






2 kommenttia:

  1. Naww, suloisia kuvia :3
    June on niin täydellinen *3*
    Ddalgille sopii ihanasti sininen peruukki, Noi kuvat mis on meri taustal tai järvi vai mikä onkaan on mun lemppareita niis on ihana tunnelma c:

    VastaaPoista
  2. Tää blogi on tosi ihana! <3 Ettehän missään nimessä lopeta postailemista! Toi sininen peruukki on tosiaan täydellinen. :)

    pullipheroes.blogspot.fi

    VastaaPoista