sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Heippa, nukkeilu

Otsikko on todennäköisesti totta
Puhun lisää kuvien lopussa ~






                      Louisalla on nyt eriparisilmät, vaihdoin sille Avadan stock-chipin
 

                                                                              ~

Muurahaiselta tulee tänään miittipostaus, ja tää postaus hukkuu varmaankin sen alle, mut ei sillä väliä.
Ja nyt tulee vähän ilmoitusasiaa.
Eli, oon huomannu et gosussa usein luullaan et Yoshino (eli Muurahainen) omistaa Louisan ja Avadan.
Mut se ei omista Louisaa ja Avadaa, vaan minä.
Ja mun nimeni gosussa on siis Yorika
Halusin vaan ilmottaa, koska täst on ollu vähän väärinkäsitystä

Ja sitte vähän tost otsikosta
Oon nimittäin näil näkymin lopettamassa nukkeilun
Syynä se et en saa ikinä mun nukkeja valmiiks nii et oon tyytyväinen niihin, niillä ei oo vaatteita enkä oikeesti osaa ite tehdä eikä mulla oo rahaa, kaikista mun kuvista tuleee jotai iha samanlaisii paskoja kuvia
Ei mulla ees oo omaa kameraa
Välillä must tuntuu et oon tyytyväinen mun nukkeihin, mut useemmin et vihaan niitä yli kaiken
Mua ärsyttää ees nähdä ne mun hyllyssä, ja haluisin vaan myydä ne pois ja unohtaa koko nukkeilun
Mut on yks syy miksen uskalla, ja siks oon keksiny ratkaisun
Pidän suunnilleen 2 kuukauden tauon
Sen jälkeen mulla on synttärit ja saan mun oman kameran
Jos se helpottaa mua yhtään et vaan unohdan nuket ja blogin, nii poistan itteni tästä blogista ja pyyhin mun nuket netistä kuin ne ei olis siellä ikinä ollutkaan
Jos ei auta nii en tiiä mitä teen, mut kai sit hankin rahaa ja yritän nukkeilla

Rispektit jos jaksoit lukea, ei tarvii kommentoida, halusin vaan et kaikki tietää miksen postaa aikoihin

7 kommenttia:

  1. :c
    Nukke masis tulee jokaiselle, se on ymmärrettävää, itekki oon nyt pikkuhiljaa alkanu irtautuu nukeista enenmän, oon saanu muutaki elämää ku nuket, oon siit tosi ilonen, tosin en lopeta nukkeiluu, mut toivottavasti tuleva tauko auttaa sua, koska oot ihana bloggaaja ja tää blogi on kiva tälleen et on kaksi postaajaa n ____ n ♥
    Louisa ja Avada ovat molemmat tosi sieviä ja ihania pieniä nukkeja, nawwws ;)

    VastaaPoista
  2. oih, tosi harmi jos päädyt lopettamaan nukkeilun ... ;_; Molemmat neitisi on nimittäin kauniita ja olet todella hyvä kuvaaja n___n

    VastaaPoista
  3. Tosi harmillista et oot jämässä tällaiselle tauolle, taisin tehdä itseni aika selväksi gosussa yhtenä päivänä etten haluu sun lopettavan :P mutta päätös on sun oma.

    VastaaPoista
  4. nouuu!
    u can't do this to me.

    VastaaPoista
  5. oh!! your Groove dolls' photo are beautiful >////<
    the Azone one also super cute


    http://head-in-the-box.blogspot.com/ [my blog, also about doll... but mostly BJD ^^'' you're welcome any time^^]

    VastaaPoista
  6. Hei, LukaLuka! Olet saanut haasteen, joten käyhän osoitteessa:

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/2014/05/a-carolyn-corner-and-haaste.html

    Ps: Muurahainen sai saman haasteen

    VastaaPoista