perjantai 30. toukokuuta 2014

Böö:3

Helloo!
Nanalla haluaa puhua teille, koska hänellä on jotain asiaa.
 Nana: Hei vaan kaikki, mä oon Nana.(ette varmaan tiiä)
 Nana: Haluatteko nähdä jotain hienoa?
 Nana: Löysin laatikon joka on täynnä kaikkea kivaa.
 Nana: Näettekös?
 Nana: uu!OwO Söpö!
 Nana:Nätti! Mahtuukohan tää mulle?
 Nana: Ömm... ehkä ei?
 Nana: Jos teillä on mulle Kysymyksiä, niin pistäkää kommentteihin niin vastaan seuraavaan 
postaukseen.
 Nana: Söpöt lasit.OwO
 Nana: Jos oon kiva niin kädet ylös!
 Nana: kissy!:3
 Nana: muistakaa kommentoida!
 Nana: Tästä tulee nälkä.
 Nana: Nyaan-
Nana: hei hei!


rakkaudella, Nana ja Nami

7 kommenttia:

  1. ihana nana ! :-3

    ps myy mulle sen peruukki 10€ + postit ok ei sittte voin mä siit maksaa 12ki ekee + postit :):):):):):):):):)))

    VastaaPoista
  2. aw nana on ihana <3 mistä muuten nanan peruukki on?

    anythingcoulhappen.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ylisöpö Nana♥♥ Älyttömän suloinen :3

    matujanuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Erittäin nätti on ♥ Voisko Nana kertoo vähän ittestään? ^^

    VastaaPoista